środa, 23 stycznia 2013

Z potrzeby serca

Zamysł tej kartki powstał już jakiś czas temu, ale zawsze były pilniejsze projekty. W sumie, to samo wykonanie zajęło mi naprawdę niewiele czasu :) Kolorki zainspirowane przez Karmeleiro , od siebie dodałam troszkę bladego różu i beżu. Kwiatuszek ścinkowy wg kursu Ewy.
Zgłaszam na Wyzwanie wg kursu#3 w scrap-ścinkach oraz AA/MM#63 u Scrapujących Polek.


Papierową ramkę pomalowałam brązową farbą akrylową, a następnie potraktowałam gesso .


Ścinkowy kwiatek powstał z wąskiego paska papieru z kolekcji Silent Night UHK Gallery - pozostałość po Bożym Narodzeniu :)





Następne zdjęcie zrobiłam dla Dziewczyn ze scrap-ścinek, aby rozwiać wątpliwości dotyczące "ścinkowości" pracy ;)))
Jak widać - najróżniejsze resztki pobazgrane białą farbą akrylową, stanowią tło w/w karteczki :)))













Pozdrawiam ciepło!!!

4 komentarze:

  1. Ano właśnie! Dziękuję w imieniu DT za zdjęcie! Kartka piękna i klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna kartka . To jest mój klimat, którego muszę sie jeszcze uczyc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy sposób wykonania tła. Ładna karteczka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca i rewelacyjne tło - super że pokazałaś jego ścinkowość ;)))) Dziękuję za udział w ścinkowej zabawie z moim kursem :)

    OdpowiedzUsuń