poniedziałek, 15 lipca 2013

W międzyczasie...

Weekend minął mi raczej intensywnie i nie-scrapowo, ale udało się znaleźć chwilę na zrobienie tej kartki.
Kwiatki zrobione własnoręcznie, w roli listków - cudowny stempel z 3rd Eye. Bałam się stempli gumowych, ale okazało się, że zupełnie niepotrzebnie - bardzo dobrze się nimi stempluje i do tego mają niesamowite wzory!
Nadal eksperymentuję z mediami. Tu użyłam gesso, tuszy (żółtego, turkusowego, szarego i czarnego), czerwonej farby akrylowej oraz pasty nabłyszczającej.





 Zgłaszam na wyzwania :
1. Stemplowanie u Scrapujących Polek
2. Wyzwanie #7 -z paletą kolorystyczną na blogu Studio75


8 komentarzy:

  1. no piękna:)! Eksperymenty super Ci wychodzą:). A stempelek jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żółty kwiatek jest taki plastyczny - jak żywy! I dodatek tych stemplowanych listków dopełnia całości. Wszystko takie wysmakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się strasznie podoba ten niebieski kwiatek, jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszła bardzo ciekawa i bogata praca :)Żółty kwiat jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szary kolor, bo dzięki niemu wszystko inne staje się wyraźniejsze. Świetna kartka. Miło nam, że wzięłaś udział w naszym wyzwaniu na blogu Studio75, pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne połączenie kolorów. A kwiaty mnie zachwyciły

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kartka, a kwiat listkowy cudny ;) pozdrawiam ze s75 ;)

    OdpowiedzUsuń