czwartek, 15 sierpnia 2013

Dla Moniki :)

Dawno mnie nie było... ale nie wypoczywałam gdzieś daleko, na pięknej plaży... Po prostu remontowałam salon ;)  Zajęło mi to zdecydowanie za dużo czasu, ale właściwie wszystko robiłam sama, bo mój Kochany lepiej gotuje, niż trzyma pędzel ;))))
I tak "oliwkę" zamieniłam na "kakao z bitą śmietaną" - smakowicie?
 ***
Dziś pokażę prostą zakładkę, którą zrobiłam jeszcze w lipcu, dla (niestety!) byłej opiekunki mojego Szkraba.
Moniko, jeszcze raz dziękuję za Twoje serce!!!
 My Dear Watson i stemple 3rdEye.





Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna :) Świetne połączenie papierów i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały tag!
    Współczuję straty dobrej opiekunki, sama to rozumiem pracując z dziećmi. Teraz też mam okres pożegnań z dziećmi, które idą do przedszkola. Pożegnania są najgorsze, zwłaszcza z niektórymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna! Uwielbiam papiery Watsona, genialnie je ze sobą zestawiłaś!:)

    OdpowiedzUsuń