czwartek, 10 kwietnia 2014

Wielkanocny lift

 Witam Was serdecznie! Ten post miał wyglądać nieco inaczej, ale już trzeci raz go piszę, bo blogger robi mi jakieś psikusy, które jednak mało mnie śmieszą :(
Nic to... mam nadzieję, że tym razem się uda...;)
***
Skusiłam się na zrobienie liftu pracy Art Magdy na wyzwanie u scrapgangsterek.
Nie było to łatwe zadanie... Męczyłam się strasznie i nie do końca jestem zadowolona z efektów... Wiadomo - daleko mu do oryginału ;))))
Jaja z pistacjowych skorupek podpatrzyłam u Evi, ale moje nie są tak cudnie pochlapane...
Oceńcie sami:

***
Udało się ;)))
Buziaki!

7 komentarzy:

  1. Fajny lift :) A pomysł na jajka świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszła wspaniała! Piękne warstwy, kompozycja i jajeczka cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła świetnie, brawo:)
    Ja się chyba nie podejmę,jakoś u mnie kiepsko z weną ostatnio .

    OdpowiedzUsuń
  4. A tam, Nie bądź taka skromna, bo piękna kartka wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszła, podoba mi się :)
    Dziękuję za wspólne liftowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny lift, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń