poniedziałek, 3 grudnia 2012

W kształcie książki

Podczas ostatniego weekendu kartki świąteczne poszły w odstawkę, a to dlatego, że pracowałam nad bardziej wymagającym projektem... Było to możliwe dzięki mojemu Kochanemu Mężowi, który z radością zajmował się dziećmi ;)))
Do wykonania tej pracy użyłam kartek z bloku technicznego i papieru do ksero, nad którymi poznęcałam się troszkę...
Ten efekt uzyskałam przy użyciu kilku odcieni tuszu i zabawy z embossingiem. Niestety dodatkowym kosztem są poparzone palce...moja stara suszarka, która kolejny raz wystąpiła w roli nagrzewnicy, posiada pewne wady ;) 




 Na kolejnym zdjęciu widać "paćkę" domowej roboty: mannę wymieszaną z perłową pozłotą (pozostałą po zeszłorocznej renowacji krzeseł).


W środku będą życzenia i etykietka...

...ale nie mogę tego opublikować, gdyż nie chcę zepsuć niespodzianki...

6 komentarzy:

  1. Śliczna książeczka ci wyszła . Kwiatki krecone sa piękne . A jesli chcesz nauczyć sie tych różyczek w moim quillingu , to zajrzyj w scrapujących polkach na kursy quillingu . tam tez jest.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna kartka I przesliczna prezentacja! Ma pani wrodzony talent pani Joanno, jestem fanem...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna kartka I przesliczna prezentacja! Ma pani wrodzony talent pani Joanno, jestem fanem...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Joasiu!Obejrzałem z zaciekawieniem Pani "artystycznie twórcze prace",i co mogę napisać? Na tak mało czasu jaki poświęca Pani na swoje hobby,jestem pod wrażeniem.Proszę tak trzymać i nie poddawać się.Ma Pani dobrego męża,bo nie każdy zdobyłby się na takie poświęcenie.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widząc tak piękne kartki książkowe muszę przemóc się w końcu i zrobić przy okazji.
    A propos poprzedniego komentarza , nasi mężowie musieli przyzwyczaić się do naszych pasji, bo człowiek bez pasji jest jak pudełko bez zawartości .....ha ha

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie skręciłaś Joasiu kwiatuszki , a kolorki dobrałaś cudnie

    OdpowiedzUsuń