niedziela, 12 stycznia 2014

Babcine?

Na większości blogów pojawiają się wyzwania związane z Dniem Babci i Dniem Dziadka. Niestety nie posiadam już Dziadków, a moi synowie samodzielnie wykonują niespodzianki dla swoich, więc nie mam potrzeby tworzenia akurat z tej okazji...
Jednakże skusiłam się na dwa wyzwania typu "wyszperane w babcinym kuferku" i zrobiłam takie ateciaki:

Na zdjęciu słabo widać, ale koronka jest ręcznie przyszyta do tekturki.  




Zgłaszam na wyzwania:
1. Diabelski Młyn - Z babcinego kuferka
2. Scrapujące Polki - ATC Styczeń
***
Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło i życzę powodzenia w dzisiejszych charytatywnych akcjach :)


9 komentarzy:

  1. śliczne:) szczególnie dwa pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne, lubię nawiązanie do starych czasów:) Powinnaś wygrać wyzwanie. Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ateciaki i te wspaniałe szydełkowe kwiatuszki :)...

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie i klimatyczne :) Faktycznie jak z babcinego kuferka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze :) Zwróciłam uwagę na szydełkowe kwiaty- pięknie zdobią i budują klimat karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana moja koleżanko! Pewnie, że chcę, bardzo chcę! nie ważne który, ważne że jest piękny i zaszczytne miejsce w moim albumie znajdzie.
    tylko powiedz co ja Ci w podzięce mogę dać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń