czwartek, 23 stycznia 2014

Z ptaszkiem

Robiąc porządki w papierkach natknęłam się na resztki ślicznej, pastelowej kolekcji 13arts i tak jakoś naszła mnie ochota na poszarpanie ich ;) Udało mi się też wykorzystać obrazek i piórko od Madlenii (obrazek długo czekał na swoją kolej, oj długo...)


 Ścinkowe kwiatki pomalowałam gesso i klejem z brokatem.


 Drewniany ptaszek został mi z kolekcji bożonarodzeniowej, ale myślę, że w tej roli też sprawdza się całkiem nieźle:)




Karteczka leci do:
1. Scrapki-wyzwaniowo - Feathers
2. Scrapujące Polki - Z elementem drewnianym
Miłego dnia!

10 komentarzy:

  1. kartka piękna! super kolory i przepiękne kwiatuszki! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka. Niesamowite detale. Wszystko dopracowane. Kartka zachwyciła mnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) Wspaniałe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Cudna! Poszarpania są świetne i cudownie komponują się z tłem...kwiatki i dodatki to kropka nad i. Bardzo mi się podoba:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam! Muszę przyznać, że tworzenie tej kartki sprawiło mi ogromną przyjemność - właściwie to sama się zrobiła ;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, widać że tworzona z prawdziwą pasją :) Piękne kwiaty i dopracowane detale- cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak pięknie poszarpana :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna jest! Uwielbiam shabby - choć sama nie scrapuję w tym stylu. Dziękuję, że wzięłaś udział w naszym wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka ,piękne kolory i dodatki!!

    OdpowiedzUsuń